• Wpisów:404
  • Średnio co: 5 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 17:08
  • Licznik odwiedzin:31 156 / 2168 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Heeej! :-*
Dziś strasznie gorąco, a ja głupia do szkoły ubrałam czarne spodnie, zamiast wziąźć spodenki, ehh...

W każdym bądź razie myślałam że spale się na tym słońcu (p.S Były u nas na orliku gminne zawody w piłce nożnej- gimnazjum /wczoraj podstawówka/ i można było papatrzeć na meny xD)

Nasi trzecie miejsce.. Zamiast dać jakichś kurde z 3 gim. to wystawili kilku z pierwszej...dwóch chyba tylko było z 3gim, reszta z naszej klasy hahh ... Kurde a trener takich jednych to tylko się darł na nich i mówil im co mają robić... jakby sami grać nie umieli, no ale szczegół...

W każdym bądź razie na relgi i na technice byliśmy na orliku, na matmie spawdzian-MASAKRA! Niemiecki- pytała mnie - cztery dostałam xDD... No a na reszcie lekcji nawet nie pytali, kartkówki nie było, więc Git...

Dobra, nie zanudzam Was, choć i tak nikt pewnie tego nie będzie czytał...







...Ach jak ja bym tak teraz chciała znaleźć się np. w Hiszpani nad morzem...

Wkrótce mam zamiar W KOŃCU napisać opowiadanie o TVD, bo się już zabieram za to od Daaaawna, a... Kurde ostatnio napisalam kilka rozdziałów, to mi się notes zgubił... Fajnie, no poprostu... A tam miałam normalnie wszystko!!! ...

Narka :-*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Omg!!! Już dziś o 200 w Usa (20 w nocy czasu polskiego ;D) *Nowy odcinek TVD* !!! I to *finałowy 3 sezonu* !

Już nie moge się go doczekać, poprostu... Ale z drugiej strony później będzie czekać dłuuugo na 4 sezon

Kilka zdjęć z tego odcinka:








Hm... Czy tam będzie Elijah?? Mmmm... :-D
  • awatar Gość: @nowa<3: ja wlasnie tez nie wieeeeeeeeeeeeeem! :( ;)
  • awatar nowa<3: ja byłam zaskoczona końcówką:) elena wybrała Stefana:) i została wampirem:) i jak ja wytrzymam do jesieni:(
  • awatar pamiętniki wampirów. ♥: love!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Tym razem to nie jest ani Katherine, ani Elena, lecz ich przodkini Tatiana


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
WOW!!!

Właśnie oglądnęłam najnowszy odc. TVD i jestem w szoku...
Tyle się dzieje... Że też musieli skączyć odc. w takim momencie!!!

Błagam niech nie uśmiercają Klausa na dobre!!! Ja chce go w 4 sezonie!!!
Ehh...

Swoją drogą ciekawe kogo Elena wybierze...Ja obstawiam że Stefana. Zawsze jego wybierała.. Mogłaby teraz wybrać Damona ;P

No ale ja nie jestem ani reżyxerem, ani scenarzystką, ani nikim innym, więc nie mam na to wpływu. Niestety

Dobra, nie zanudzam Was dłużej xD
  • awatar Gość: ale i tak wszyscy wiemy, ze wybierze Stefana, z czego ja osobiscie sie ciesze :D chyba, ze oni wlasnie wiedza ze my sie tego spodziewamy... Ich (tworcow serialu) nikt nie rozgryzie...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Czy wszyscy pierwotni muszą być tacy przystojni???
Teraz nie mogę się zdecydować kogo wole: Klausa czy Kola... A może Elaijah?? Nie, Klaus wymiata xD








Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
  • awatar i can be strong.: @I LOVE SALVATORE BROTHERS!: eee...nie mam pojęcia xD
  • awatar Gość: dlaczego on ma gruszke :D
  • awatar Gość: ostatnie zdjęcie wymiata-jej mina hhaa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 


Tak przy okazji - dziękuję pamiętnikiwampirów.pinger.pl, thevampirediaries.pinger.pl oraz natka4407.pinger.pl za ujawnienie mi imienia Tatiany oraz za inne informacje których mi udzieliły xD


A teraz spadam oglądać najnowszy odc. TVD
 

 
W Mystic Grillu pojawia się Caroline.
Kol-Wygląda smacznie jak niewiele rzeczy.
Klaus-Jeszcze jedno słowo a wyrwę Ci wątrobę.
Teraz zwraca się do Caroline:
Klaus-przyłączysz się do nas(chodzi o drinka)
Caroline-wolałabym umrzeć z pragnienia
Klaus-Czyż nie jest wspaniała?
Kol-wspaniale jest patrzeć jak od ciebie odchodzi
Klaus-potraktuje to jako wyzwanie.
Hah i jak pod samochód o malo co nie wpadł
 

 
Już dziś pojawi się nowy odcinek *The Vampire Diaries* oraz *The Secret Circle* Już nie moge się doczekać xDDD






The Secret Circle 1x21 promo


The Vampire Diaries 3x21 promo
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Przedstawiam Wam zdjęcie wykonane przez moją młodszą sistrę Natalię

Podczas wiosennych porządków w ogrodzie wzięła kostki (nawet nie wiem skąd je wytrzasnęła heh) i zaczęła układać z nich... buźke, po czym zrobiła zdjęcie, a ja teraz go wam pokazuje xD
  • awatar nowa<3: super:) pomysłowe:)dodałam nowy odcinek:)
  • awatar Gość: fajne :)
  • awatar Kociołek: Niezły pomysł poprawił mi humorek odwiedzaj mnie jeśli chcesz
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Heeeej!!!
Mój miniblog nieco się zmieni w najbliższym czasie. A głównie treść...

Skupie się na moich dwóch ulubionych serialach:
*The vampire diaries* oraz *the secret circle*

Oczywiście będą też inne notki, np. dużo *muzy*, inspiracje, cytaty, zdjęcia i takie tam...

ZAPRASZAM!!!!

A tymczasem kilka fotek z TVD:













Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 

...


Po prostu stój i patrz, jak płonę
Ale, dobrze, bo lubię sposób w jaki to boli
Po prostu stój i słuchaj jak płaczę
Ale, dobrze, bo kocham sposób w jaki kłamiesz
 

 
Uwaga, uwaga, oto *najprzystojniejszy wampir świata*, czyli *Damon Salvatore* we własnej osobie ;D


Ahh te jego oczy...










Tak na marginesie Ian Somerhalder to mój ulubiony aktor ;P
  • awatar MyThoughts: Ahhhh....ale CIACHO <3
  • awatar Zwariowana i szalona M.: No nie powiem, ale jest moją ulubioną postacią w tym serialu i bardziej w książce:). Ciaaacho;) No, a skoro piszę tzn się nie utopiłam xD
  • awatar RocketQueen: nie oglądałam tego serialu ale tez mi się on podoba :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Podczas nieobecności rodziców 13 letni Ethan oraz jego młodsza siostra pozostają pod opieką 17 letniej Erici. Dzieci nie wiedzą, że dziewczyna ma nadzwyczajny dar który ujawnia się gdy w miasteczku pojawia się gang wampirów.






Polecam, naprawde świetny film

Stronka gdzie możecie oglądać darmowe seriale i filmy online: www.zalukaj.tv
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Takie ciuszki to ja bym chciała ;P







  • awatar Gość: a kto by nie chciał :)
  • awatar Gość: ja też ♥ i love it
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Dziś mam do szkoły na 3 lekcje, a więc weszłam wcześniej na neta, bo mi się nuudzi... Ale do szkoly mi się nie chce iść!! Jeszcze na dodatek dziś 2 sprawdziany: z niemca i z chemi... Później mam sie zwolnić z polaka żeby poprawić inny spr. z chemi... MASAKRA!!! Na dodatek nie wiem czy czasem nie będzie kartkówki z matmy - nawet jeśli nie - boje się ze mnie weźmie do tablicy...
Z historii też może być kartkówka, albo będzie pytała... Akurat mamy taki tmat durny... Ostatnio mnie pytała, dostałam dop... MASAKRA! Wszystko wymieszałam...
Na dodatek 2 wf-y -do 160

No dobra, kończe - musze się zbierać do szkoły... Za 15 min. mam być u MacLeny (mieszkamy praktycznie zaraz koło siebie, więc przychodze po nią, bo mam po drodze że się tak wyrażę... Mam nadzieje ze dzis nie będe musiała na nią czekać!!! )

Mam nadzieje że przetrwam ten dzień...

Narka
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dziś 2 godziny bylam na orliku: godzine grałam w NOŻNĄ, a druga- w KOSZYKÓWKE... Oczywiście z tymi osobami co zawsze (kto to już nie ważne ;D)


Mam nowego tela!!! (od piątku -przyszedł pocztą ) Sony Ericsson Xperia neo V

Co tam jeszcze... teraz jem kiełbaskę z grilla, gości mamy...

Wczoraj z M. byłyśmy o O.... <sesja zdjęciowa ;D>
Najbardziej wkurzało mnie to, że M. całą uwage skupiła na malowaniu O, a kurde ja byłam tylko od robienia zdjęć... Choć to ja w ogóle powiedziałam M. o wizycie u O...

Boże... No mniejsza z tym...

Co tam u was? Jak Wam dzień mija???

  • awatar sylwuska23: dzieki za pomoc ,a kochana powiedz mi jeszcze jak wrzuca sie muzyke z you tube
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
możemy spotkać tylko w książkach... Nawet w serialach kończy się ona zbyt szybko - zwykle wraz z ostatnim odcinkiem...

...Wiem, niezbyt sensowne, ale chodzi mi o to, że WSZYSTKO SIĘ KIEDYŚ KOŃCZY...

A tak wgl to coś dawno mnie nie było... Przepraszam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Ostatnio natknęłam się na serial "The secret circle"/"tajemny krąg". Wczoraj oglądnęłam 1 odcinek i strasznie mi się spodobał.. Dziś mam zamiar oglądnąć 2 hehe

Serial powstał na podstawie seri "Tajemny Krąg L.J.Smith (ta co napisała P.W)

Jest jeden mały kłopot, gdyż serial z tego co wiem jeszcze nie był pokazywany w Polsce, ale na necie jest z napisami, więc...



Cassie Blake była normalną nastolatką, do czasu gdy jej mama, Amelia, zginęła w pożarze. Osierocona przeprowadza się do babci Jane, do miasteczka Chance Harbor w stanie Waszyngton. Mieszkańcy miasta zdają się wiedzieć więcej o niej, niż wie ona sama o sobie. Istnieje sekret, który także poznaje Cassie.










Polecam, naprawdę świetny serial

Jak dla mnie na równi z "Pamiętnikami Wampirow", może nawet lepszy ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
- to coś co chętnie noszę na twarzy




Notatka na dziś:
  • awatar Gość: epickie xD
  • awatar Gość: Podoba mi się :)))
  • awatar oluńka3223: Świetne<33
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›